GVBF T4A NNZ 034 (1)

NNZ 100 aastat

Ümberkujundamine aastast 1922 ja me alles alustasime!

NNZ 100 aastat

Libau pand 1923

22.Oktoober, 2022 NNZ 100 aastat

Alates 1922. aastast on NNZ pakendeid ümber kujundanud. Mitte ainult oma klientidele uuenduslikke lahendusi luues. Aga ka NNZ organisatsiooni pidevalt ümber kujundades. Ainult nii saame oma kliente parimal võimalikul viisil teenindada. Lubage meil jagada seiklust meie teekonna aastakümnete jooksul alates 1922. aastast:

 

1922-1930 Teerajamine

Meie esimene kümnend keerles teerajamise ümber: Asutaja Rien Boot (1889-1964) rajab ettevõtte NNZ (Noord Nederlandsche Zakkenhandel) 1922. aastal. Esimene filiaal oli Groningeni ladu nimega Libau, millele järgnes peagi 1924. aastal Groningenis Hoornsche Diepis asuv hoone. Teerajavateks sammudeks on välisreisid Balti riikidesse, Tšehhi ja Ungarisse. Samuti džuutkottide ja džuutriide ostmine Pakistanist, Indiast ja Bangladeshist. 1928. aastal saavutati käive 334 000 Hollandi kuldnat.

 

 

1930-1940 Avastamine

Leendert Boot (1911-1972) rändas ärivõimalusi otsima igasse Euroopa nurka. 1939. aastal käis ta isegi Ameerikas, kus lõi sidemeid suhkruvabrikuga. Ameerikast ostis ta paberist ja puuvillasest kangast suhkrukotte, mille saatis Holland America Line’i kaudu Hollandisse.

 

1940-1950 Pühendumine

Meie kolmas kümnend keerles pühendumise ümber: Kasvava nõudluse katmiseks alustas Leendert pärast sõda taas oma rännakuid. aastal ostis ta džuutkotte Ameerikast ja Kanadast. Sortimenti lisati mitmekihilised paberkotid ja Ameerika Chase Bagi ettevõttega alustati ühisettevõtmist vastuseks sellele, et Hispaania oli saanud sibulakottide peamiseks müügituruks.

Leendert Boot 01 SS 1938 Amsterdam NNZ Foto 22349 Hlwacv Rien Boot 01

1950-1960 Usaldusväärsus

Meie neljas kümnend keerles usaldusväärsuse ümber. Usaldusväärsed tarned ja äri ausus viivad ettevõtet edasi. 1954. aastal liitus ettevõttega Rien Booti teine poeg Wim Boot. 1957. aastal oli NNZ-s umbes 50 töötajat ja ta tähistas uue asukoha avamist 1. džuudile trükkimise masinaga.

 

1960-1970 Muutused

Meie 5. aastakümme keerles ümber muutuste, 1960ndaid iseloomustas NNZ uutele teedele asumine. Üha olulisemat rolli hakkasid mängima uued pakendusmaterjalid – nagu linokotid, mitmekihilised paberkotid, kartong, polüpropüleen ja polüetüleen. Pärast hr Boot Sr lahkumist 1. detsembril 1961 said Leendert ja Wim Boot NNZ direktoriteks.

NNZ First Jute Printing Machine 1950 1960 NNZ Foto 22287 Zaytlx Wim Boot Hr The NNZ journey 1960 - 1970

1970-1980 Kaubamärgi muutmine

Meie 6. aastakümme keerles NNZ kaubamärgi muutmise ümber. 1970 aastal otsustas Wim Boot muuta nime “Noord Nederlandsche Zakkenhandel N.V.” nimeks “NNZ industrial packaging bv.”. Seda otsustati tihenevate rahvusvaheliste kontaktide ja tootevaliku tõttu, mis ei piirdunud enam ainult kottidega, vaid hõlmas palju muid pakendeid.

 

1980-1990 Geograafiline laienemine

Meie seitsmes kümnend keerles geograafilise laienemise alguse ümber. 1983 aastal avas ettevõte oma esimese esinduse Saksamaal ja kaks aastat hiljem avas Marco Booti juhtimisel oma müügiesinduse Georgias Roswellis. 1998. aastaks oli NNZ-l 100 töötajat, 14 rahvusvahelist filiaali ja see kahekordistas oma käibe viie aastaga ligikaudu 100 miljoni Hollandi kuldnani.

MArco NNZ Flexoplast Harlingen Woven net bag drawstring knitted net bag drawstring

1990-2000 Ümberpositsioneerimine

Meie 8. dekaad keerles ümberpositsioneerimise ümber. Len Boot liitus NNZ-ga ja muutis NNZ-i sõltumatuks nõustajaks, kes pakkus oma klientidele parimaid pakendilahendusi ja jättis ise tootmise vahele. Ta asutas uurimis- ja arendusosakonna, mis viis auhinnatud pakenditoodete sarjani, nagu Carry-Fresh, Liqui-Sorb ja Twin-Bag.

 

2000-2010 Visioon

Meie 9. kümnend keerles uue visiooni ümber. Juunis 2002 võeti kasutusele uus logo ja etiketiseeria: NNZ pakendivõrgustik.  NNZ-st kasvas välja tootjate, pakkijate, turustajate, ülikoolide, valitsuste ja klientide rahvusvahelise võrgustiku keskus. Alates 2004. aastast juhtis ettevõtet Len Boot, kolmas põlvkond. 11 mail 2007 avas NNZ Groningenis NNZ Beneluxi ja NNZ Grupi jaoks uue ja jätkusuutliku kontori. ISO ja BRC sertifikaadid kroonivad ettevõtte protsesside ja toodete kvaliteeti.

 

Len Potatoes 00031 Carry Family Net Claf Film Bag NNZ 28C 2CA 3284063 2769862419 6 (1)

2010–2020 Rahvusvahelisus

Meie 10. aastakümme keerles rahvusvahelisuse ümber. NNZ on toodete transpordi-, hulgi- ja tarbijapakendite turuliider. Ettevõte jätkab oma kasvuteed tööstuslike pakendite vallas. Ettevõte jõudis 170 miljoni euro suuruse käibeni, annab tööd 250 inimesele ja omab 22 oma tütarettevõtet 18 riigis. Ettevõttel on ka rahvusvaheline ettevõtete võrgustik, kellega tehakse koostööd enam kui 50 riigis üle maailma.

 

2020-täna Ümberkujundamine

Tänapäeval kasvab NNZ jätkuvalt rahvusvahelise pakendiettevõttena, mis teenindab kliente tootmis- ja tööstusturgudel oma klientide üksikisikule suunatud ja teeninduse strateegia kaudu, keskendudes jätkusuutlikkusele ja uuendustele meie tegevuse kõigis aspektides. NNZ on ennast, oma tooteid ja teenuseid ümber kujundanud alates 1922. aastast ning on alles alanud!

 

GVBF T4A NNZ 034 (1) Together is better Apples&pears 12008 Cardboard Tray Punnet NNZ Potatoes 07805 Paper Vento Net Claf Bag NNZ (app)

Booti kolme järjestikuse põlvkonna kreedo on alati olnud: NNZ räägib ennekõike inimestest, teiseks inimestest ja kolmandaks inimestest. Seda nägemust ettevõtte isiksusest on loomulikult suuresti mõjutanud Booti erinevad põlvkonnad. Ettevõtlikkus, kirg, harmoonia ja partnerlus on perekultuuri põhiväärtused. Perekond Boot on 100% aktsionär ja ettevõtte huvid on alati esikohal.

Meie ümberkujundava lähenemisviisiga keskendub NNZ logistika- ja pakendamislahendustele, mis on maailma, klientide ja tarbijate jaoks paremad. Kuigi kvaliteetne pakend aitab juba meie keskkonda säästa, on lõppeesmärgiks: Pakendi 100% ringlusesolek. Jätkusuutlikkus – ehk teisisõnu: inimeste, ettevõtete ja maailma järjepidevus – on ettevõtte sees ühendavaks teguriks. NNZ nägemus ettevõtlusest on alati olnud see, et sa pead olema tulevikuks valmis, olema uuendusmeelne selle kõigis aspektides, olgu see siis organisatsiooni, turgude, toodete osas, tuleb jätkata uuendustega. Meie ühiskond ei saa eksisteerida ilma pakendita. Teeme kõik endast oleneva, et inspireerida oma kliente ja partnereid oma ümberkujundamise eesmärgiga.

In order to bloom you must grow

MIKS NNZ PAKENDIVÕRK?
ÜMBERKUJUNDAMINE

Jätkusuutlikkus
Ülemaailmsed strateegilised lahendused
Teerajaja
Usaldusväärne ja eetiline

TÕELINE KOOSTÖÖ

Pikaajalised partnerlussuhted
Meeskonnatöö
#Rethink innovation#Rethink innovation (Mõtle uuendused ümber)
Täielik teenuselogistika

KOHANDATUD LAHENDUSED

Sõltumatu nõustamine
Uuenduste ülevaated
Kliendikesksus
Kaubamärgi portfoolio

87dad78ea8417d6a5d9de198d48de6b48ff2d002
Olge kursis viimaste arengutega. Liituge meie uudiskirjaga

"*" näitab nõutud väljasid

Kuidas me teie andmeid käsitleme? Lugege meie privaatsusavaldust. Saate nende meilide tellimuse igal ajal tühistada.