Toodete jaemüügipakendid
Ümberkujundamine aastast 1922 ja me alles alustasime!
Alates 1922. aastast on NNZ pakendeid ümber kujundanud. Mitte ainult oma klientidele uuenduslikke lahendusi luues. Aga ka NNZ organisatsiooni pidevalt ümber kujundades. Ainult nii saame oma kliente parimal võimalikul viisil teenindada. Lubage meil jagada seiklust meie teekonna aastakümnete jooksul alates 1922. aastast:
1922-1930 Teerajamine
Meie esimene kümnend keerles teerajamise ümber: Asutaja Rien Boot (1889-1964) rajab ettevõtte NNZ (Noord Nederlandsche Zakkenhandel) 1922. aastal. Esimene filiaal oli Groningeni ladu nimega Libau, millele järgnes peagi 1924. aastal Groningenis Hoornsche Diepis asuv hoone. Teerajavateks sammudeks on välisreisid Balti riikidesse, Tšehhi ja Ungarisse. Samuti džuutkottide ja džuutriide ostmine Pakistanist, Indiast ja Bangladeshist. 1928. aastal saavutati käive 334 000 Hollandi kuldnat.
1930-1940 Avastamine
Leendert Boot (1911-1972) rändas ärivõimalusi otsima igasse Euroopa nurka. 1939. aastal käis ta isegi Ameerikas, kus lõi sidemeid suhkruvabrikuga. Ameerikast ostis ta paberist ja puuvillasest kangast suhkrukotte, mille saatis Holland America Line’i kaudu Hollandisse.
1940-1950 Pühendumine
Meie kolmas kümnend keerles pühendumise ümber: Kasvava nõudluse katmiseks alustas Leendert pärast sõda taas oma rännakuid. aastal ostis ta džuutkotte Ameerikast ja Kanadast. Sortimenti lisati mitmekihilised paberkotid ja Ameerika Chase Bagi ettevõttega alustati ühisettevõtmist vastuseks sellele, et Hispaania oli saanud sibulakottide peamiseks müügituruks.
1950-1960 Usaldusväärsus
Meie neljas kümnend keerles usaldusväärsuse ümber. Usaldusväärsed tarned ja äri ausus viivad ettevõtet edasi. 1954. aastal liitus ettevõttega Rien Booti teine poeg Wim Boot. 1957. aastal oli NNZ-s umbes 50 töötajat ja ta tähistas uue asukoha avamist 1. džuudile trükkimise masinaga.
1960-1970 Muutused
Meie 5. aastakümme keerles ümber muutuste, 1960ndaid iseloomustas NNZ uutele teedele asumine. Üha olulisemat rolli hakkasid mängima uued pakendusmaterjalid – nagu linokotid, mitmekihilised paberkotid, kartong, polüpropüleen ja polüetüleen. Pärast hr Boot Sr lahkumist 1. detsembril 1961 said Leendert ja Wim Boot NNZ direktoriteks.
1970-1980 Kaubamärgi muutmine
Meie 6. aastakümme keerles NNZ kaubamärgi muutmise ümber. 1970 aastal otsustas Wim Boot muuta nime “Noord Nederlandsche Zakkenhandel N.V.” nimeks “NNZ industrial packaging bv.”. Seda otsustati tihenevate rahvusvaheliste kontaktide ja tootevaliku tõttu, mis ei piirdunud enam ainult kottidega, vaid hõlmas palju muid pakendeid.
1980-1990 Geograafiline laienemine
Meie seitsmes kümnend keerles geograafilise laienemise alguse ümber. 1983 aastal avas ettevõte oma esimese esinduse Saksamaal ja kaks aastat hiljem avas Marco Booti juhtimisel oma müügiesinduse Georgias Roswellis. 1998. aastaks oli NNZ-l 100 töötajat, 14 rahvusvahelist filiaali ja see kahekordistas oma käibe viie aastaga ligikaudu 100 miljoni Hollandi kuldnani.
1990-2000 Ümberpositsioneerimine
Meie 8. dekaad keerles ümberpositsioneerimise ümber. Len Boot liitus NNZ-ga ja muutis NNZ-i sõltumatuks nõustajaks, kes pakkus oma klientidele parimaid pakendilahendusi ja jättis ise tootmise vahele. Ta asutas uurimis- ja arendusosakonna, mis viis auhinnatud pakenditoodete sarjani, nagu Carry-Fresh, Liqui-Sorb ja Twin-Bag.
2000-2010 Visioon
Meie 9. kümnend keerles uue visiooni ümber. Juunis 2002 võeti kasutusele uus logo ja etiketiseeria: NNZ pakendivõrgustik. NNZ-st kasvas välja tootjate, pakkijate, turustajate, ülikoolide, valitsuste ja klientide rahvusvahelise võrgustiku keskus. Alates 2004. aastast juhtis ettevõtet Len Boot, kolmas põlvkond. 11 mail 2007 avas NNZ Groningenis NNZ Beneluxi ja NNZ Grupi jaoks uue ja jätkusuutliku kontori. ISO ja BRC sertifikaadid kroonivad ettevõtte protsesside ja toodete kvaliteeti.
2010–2020 Rahvusvahelisus
Meie 10. aastakümme keerles rahvusvahelisuse ümber. NNZ on toodete transpordi-, hulgi- ja tarbijapakendite turuliider. Ettevõte jätkab oma kasvuteed tööstuslike pakendite vallas. Ettevõte jõudis 170 miljoni euro suuruse käibeni, annab tööd 250 inimesele ja omab 22 oma tütarettevõtet 18 riigis. Ettevõttel on ka rahvusvaheline ettevõtete võrgustik, kellega tehakse koostööd enam kui 50 riigis üle maailma.
2020-täna Ümberkujundamine
Tänapäeval kasvab NNZ jätkuvalt rahvusvahelise pakendiettevõttena, mis teenindab kliente tootmis- ja tööstusturgudel oma klientide üksikisikule suunatud ja teeninduse strateegia kaudu, keskendudes jätkusuutlikkusele ja uuendustele meie tegevuse kõigis aspektides. NNZ on ennast, oma tooteid ja teenuseid ümber kujundanud alates 1922. aastast ning on alles alanud!
Booti kolme järjestikuse põlvkonna kreedo on alati olnud: NNZ räägib ennekõike inimestest, teiseks inimestest ja kolmandaks inimestest. Seda nägemust ettevõtte isiksusest on loomulikult suuresti mõjutanud Booti erinevad põlvkonnad. Ettevõtlikkus, kirg, harmoonia ja partnerlus on perekultuuri põhiväärtused. Perekond Boot on 100% aktsionär ja ettevõtte huvid on alati esikohal.
Meie ümberkujundava lähenemisviisiga keskendub NNZ logistika- ja pakendamislahendustele, mis on maailma, klientide ja tarbijate jaoks paremad. Kuigi kvaliteetne pakend aitab juba meie keskkonda säästa, on lõppeesmärgiks: Pakendi 100% ringlusesolek. Jätkusuutlikkus – ehk teisisõnu: inimeste, ettevõtete ja maailma järjepidevus – on ettevõtte sees ühendavaks teguriks. NNZ nägemus ettevõtlusest on alati olnud see, et sa pead olema tulevikuks valmis, olema uuendusmeelne selle kõigis aspektides, olgu see siis organisatsiooni, turgude, toodete osas, tuleb jätkata uuendustega. Meie ühiskond ei saa eksisteerida ilma pakendita. Teeme kõik endast oleneva, et inspireerida oma kliente ja partnereid oma ümberkujundamise eesmärgiga.
Jätkusuutlikkus
Ülemaailmsed strateegilised lahendused
Teerajaja
Usaldusväärne ja eetiline
Pikaajalised partnerlussuhted
Meeskonnatöö
#Rethink innovation#Rethink innovation (Mõtle uuendused ümber)
Täielik teenuselogistika
Sõltumatu nõustamine
Uuenduste ülevaated
Kliendikesksus
Kaubamärgi portfoolio
"*" näitab nõutud väljasid
Neid küpsiseid kasutatakse veebisaidi jõudluse ja funktsionaalsuse optimeerimiseks. Need küpsised ei ole veebisaidi sirvimisel hädavajalikud. Siiski on võimalik, et teatud veebisaidi elemendid ei tööta korralikult ilma küpsisteta.
Need küpsised koguvad andmeid, mida kasutame selleks, et mõista, kuidas meie veebisaiti kasutatakse ja tajutakse. Need küpsised aitavad meil ka veebisaiti kliendi parima kasutuskogemuse saavutamiseks optimeerida.
Need küpsised võimaldavad reklaamivõrgustikel jälgida teie veebikäitumist, et saaksime kuvada asjakohaseid reklaame teie huvide ja veebikäitumise põhjal. Need küpsised takistavad ka samade reklaamide näitamist ikka ja jälle.