Toodete jaemüügipakendid
Tegutseme alates 1922. aastast ja me alles alustasime!
NNZ on alates asutamisest 1922. aastal end mitu korda uuesti leiutanud. Meie teekonnal on meie peamine fookus alati klientidele, tarnijatele ja töötajatele järjepidevuse tagamine. Ümberkujundamine on meie DNA-s, oleme ettevõtjad, kes kasutavad ära turutingimusi ja trende. Me kujundame ümber oma rolli pakenditarnijana. See hõlmab enda uuesti leiutamist, tehes strateegilisi valikuid oma tootmise peatamiseks, et saada sõltumatuks tarnijaks usaldusväärsete partnertarnijate võrgustikuga ning meie tütarettevõtete geograafilist laienemist. Kujundame oma pakendiportfoolio ümber uuenduste ja olemasolevate pakendite edasise täiustamisega, mis mõjutab teenindatavaid turge.
NNZ on seotud koostöö ja isiklike suhetega nii asutusesiseselt kui ka -väliselt. Suhted töötajate, klientide ja huvigruppidega. Lahendusi otsitakse meeskonnatöös, et aidata üksteisel olla edukad, lugupidavad, ausameelsed.
Mis puutub meie toodetesse, siis seisneb NNZ tugevus klientide pakendamisprobleemide lahendamises. Teadmised, kogemused ja loovus on nimetatud pakendilahenduste väljatöötamise aluseks. Oleme lahendustele orienteeritud, kliendikesksed ja mõtleme stampidest väljapoole!
Ümberkujundamine on meie DNA-s! Tegeleme pakendamisega südamega ning lahendame teie pakendidilemma tõelise koostöö ja kohandatud lahenduste kaudu.
Meie pärand ja tulevikutee
NNZ on rahvusvaheline ettevõte, mis turustab põllumajandus- ja tööstustoodete pakkematerjale. Alates 1922. aastast on NNZ olnud 100% perefirma, kuigi rõhk on väga suur ettevõtte tegevusel. NNZ-l on hetkel 30 oma filiaali 18 riigis ning rahvusvaheline ettevõtete võrgustik, kellega teeme koostööd enam kui 50 riigis üle maailma nii toodete arendamisel, turgudel kui ka ostu-müügi osas. NNZ tegeleb peamiselt puu- ja köögiviljasektori pakkematerjalide alal, kuigi meil on ka tööstusliku pakendi osakonnad Beneluxi riikides, Saksamaal, Skandinaavias, Ühendkuningriigis, Ameerika Ühendriikides, Balti riikides, Lõuna-Aafrikas ja Šveitsis.
Tulevikku silmas pidades peame oluliseks, et selline ettevõte nagu NNZ tegeleks pidevalt pakkematerjalide uuendusega ja nendele materjalidele esitatavate nõuetega, mis on mõeldud värsketele puu- ja köögiviljatoodetele või muudele toiduga seotud toodetele ning pööraks ka vajalikku tähelepanu meie sektorile seatud jätkuvatele jätkusuutlikkuse nõuetele.
NNZ on tegutsenud pakenditööstuses üle 100 aasta ja on otsustanud jätkata oma tegevust veel palju aastaid. Ajavahemikul 1995-2023 kasvas ettevõte käive 30 miljonilt eurolt 195 miljoni euroni. See saavutati detsentraliseeritud riiklike turgude vallas, nagu väljendatakse tänapäevalgi kasutatavas loosungis: Keskenduge kohalikule. Lisaks nendele detsentraliseeritud hallatavatele riiklikele üksustele loovad tsentraalselt hallatavad valdkonnad (rahandus, turundus, tootearendus, personalijuhtimine, IKT ja keskne allhange) tingimused selleks, et NNZ eri filiaalid saaksid optimaalselt toimida nii müügi, logistika, teeninduse kui ka teeninduse ja otseturunduse vallas.
Meie pika eksisteerimise üks olulisi alustalasid seisneb selles, et NNZ soovib järgida kõiki seadusandlikke eeskirju, lepinguid ja reegleid; NNZ keeldub ka spekuleerimast futuuriturgudel, ei tooraine ega valuutade osas. NNZ näeb selles oma kohustust mitte ainult ühiskonna, vaid ka oma töötajate ees.
NNZ-s hindame väga oma töötajate väärtust ja oleme nende nimel koostanud oma 4-puntkilise mõõdiku, nimelt: Kirg, nauding, isiklik ja plaan. Meil on kirg pakendamise vastu, soovime heal meelel koostööd teha väga isiklikult suheldes, kuid alati vastavalt meie ühiselt koostatud plaanile. See väljendub aktiivses kvaliteedipoliitikas ja jätkusuutlikkuse poliitikas, aga ka rahvusvaheliselt tunnustatud kvaliteedigarantiide kaudu, nagu ISO 9001 ja BRC sertifikaadid ning SEDEX. Üheskoos peame tagama keskkonna, kus kvaliteet, ohutus ja tervis on iseenesestmõistetavad. Seetõttu on kõigis NNZ ettevõtetes meeskonnad, kes kaitsevad neid valdkondi aktiivselt.
Ettevõtte prioriteediks on optimaalse läbipaistvusega ja pideva keskendumise läbi tagada käituse tulevik.
Perekond Boot
Alates NNZ asutamisest 1922. aastal on Booti perekonna käes endiselt 100% ettevõtte aktsiatest. Siiski on oluline märkida, nagu eespool lühidalt mainitud, et NNZ ettevõte huvid on alati seisnud perekonna huvidest eespool. See tähendab, et vaadeldakse eelkõige NNZ eesmärke ja seda, kuidas neid tulevikus edasi arendaa; äri prioriteediks on optimaalne läbipaistvus ja pidev keskendumine tuleviku tagamisele.
Meie ettevõtet puudutav oluline teave
Me kindlustame ja tagame oma tulevikku NNZ-d pidevalt ümber kujundades.
Teenindame oma kliente 30 tütarettevõttest Euroopas, Ameerika Ühendriikides, Kanadas ja Aafrikas.
Kontakt
Jätkusuutlikkus
Ülemaailmsed strateegilised lahendused
Teerajaja
Usaldusväärne ja eetiline
Pikaajalised partnerlussuhted
Meeskonnatöö
#Rethink innovation#Rethink innovation (Mõtle uuendused ümber)
Täielik teenuselogistika
Sõltumatu nõustamine
Uuenduste ülevaated
Kliendikesksus
Kaubamärgi portfoolio
"*" näitab nõutud väljasid
Neid küpsiseid kasutatakse veebisaidi jõudluse ja funktsionaalsuse optimeerimiseks. Need küpsised ei ole veebisaidi sirvimisel hädavajalikud. Siiski on võimalik, et teatud veebisaidi elemendid ei tööta korralikult ilma küpsisteta.
Need küpsised koguvad andmeid, mida kasutame selleks, et mõista, kuidas meie veebisaiti kasutatakse ja tajutakse. Need küpsised aitavad meil ka veebisaiti kliendi parima kasutuskogemuse saavutamiseks optimeerida.
Need küpsised võimaldavad reklaamivõrgustikel jälgida teie veebikäitumist, et saaksime kuvada asjakohaseid reklaame teie huvide ja veebikäitumise põhjal. Need küpsised takistavad ka samade reklaamide näitamist ikka ja jälle.