Toodete jaemüügipakendid
Home Meie lugu
Tegutseme alates 1922. aastast ja me alles alustasime!
NNZ sai alguse 1922. aastal ja lõi edukalt sidemeid võõraste kultuuridega, võttes iga järgmist päeva uusi võimalusi pakkuva seiklusena. Nendele tugevatele külgedele tuginedes püüavad ettevõtte asutaja ja järeltulijad – „pur sang’i“ ettevõtjad – saada rahvusvaheliseks pakkematerjalide tarnijaks põllumajandus- ja tööstusturgudele. Otsustasime luua inspireeritud pakendilahendusi,et koos oma klientide, tarnijate ja töötajatega ühiselt edu saavutada.
Tänaseks on NNZ rahvusvaheline ettevõte, mis on spetsialiseerunud puu- ja köögiviljasektori ning tööstusklientidele pakendamislahenduste tagamisele. Pereettevõte on samm-sammult arenenud organisatsiooniks, mille peakontor asub Groningenis (Holland), millel on 170 miljoni euro suurune kasum, 250 töötajat, ülemaailmne partnerite võrgustik ja 24 filiaali Euroopas, Ameerika Ühendriikides, Kanadas ja Aafrikas
Meie visioon
NNZ soovib luua inspireeritud pakendilahendusi meie klientide, tarnijate ja töötajate ühiseks eduks.
Meie missioon
Pakume jätkusuutlikke pakendilahendusi, mis on kohandatud praegustele ja tulevastele klientide vajadustele, mõistame oma klienti ja toetame neid fookusvaldkondades juhtiva portfelliga ning kiireid ja reageerivaid kohandatud teenuseid ja nõustamist.
Meie veendumused
Seda saame saavutada ainult tänu meie tugevale partnerite võrgustikule paindlikul viisil:
Kasv on põhinenud NNZ tugevatel külgedel, sealhulgas inimestel, suhetel ja klientidele pakutavatel väärtustel, järgides meie klientide üksikisikule väärtustamise ja teeninduse strateegiat.
Meie esimene kümnend keerles teerajamise ümber: Asutaja Rien Boot (1889-1964) rajab ettevõtte NNZ (Noord Nederlandsche Zakkenhandel) 1922. aastal. Esimene filiaal oli Groningeni ladu nimega Libau, millele järgnes peagi 1924. aastal Groningenis Hoornsche Diepis asuv hoone.
Teerajavateks sammudeks on välisreisid Balti riikidesse, Tšehhi ja Ungarisse. Samuti džuutkottide ja džuutriide ostmine Pakistanist, Indiast ja Bangladeshist. 1928. aastal saavutati käive 334 000 Hollandi kuldnat.
Meie 2. kümnend keerles selle ümber, et tegeleda uurimistööga:
Leendert Boot (1911-1972) rändas ärivõimalusi otsima igasse Euroopa nurka. 1939. aastal käis ta isegi Ameerikas, kus lõi sidemeid suhkruvabrikuga. Ameerikast ostis ta paberist ja puuvillasest kangast suhkrukotte, mille saatis Holland America Line'i kaudu Hollandisse.
Meie kolmas kümnend keerles pühendumise ümber: Kasvava nõudluse katmiseks alustas Leendert pärast sõda taas oma rännakuid. 1947. aastal ostis ta džuutkotte Ameerikast ja Kanadast. Sortimenti lisati mitmekihilised paberkotid ja Ameerika Chase Bagi ettevõttega alustati ühisettevõtmist vastuseks sellele, et Hispaania oli saanud sibulakottide peamiseks müügituruks.
Meie neljas kümnend keerles usaldusväärsuse ümber. Usaldusväärsed tarned ja äri ausus viivad ettevõtet edasi. 1954. aastal liitus ettevõttega Rien Booti teine poeg Wim Boot. 1957. aastal oli NNZ-s umbes 50 töötajat ja ta tähistas uue asukoha avamist 1. džuudile trükkimise masinaga.
Meie 5. aastakümme keerles ümber muutuste, 1960ndaid iseloomustas NNZ uutele teedele asumine. Üha olulisemat rolli hakkasid mängima uued pakendusmaterjalid – nagu linokotid, mitmekihilised paberkotid, kartong, polüpropüleen ja polüetüleen. Pärast hr Boot Sr lahkumist 1. detsembril 1961 said Leendert ja Wim Boot NNZ direktoriteks.
Meie 6. aastakümme keerles NNZ kaubamärgi muutmise ümber.
1970. aastal otsustas Wim Boot muuta nime "Noord Nederlandsche Zakkenhandel N.V." nimeks "NNZ industrial packaging bv.". Seda otsustati tihenevate rahvusvaheliste kontaktide ja tootevaliku tõttu, mis ei piirdunud enam ainult kottidega, vaid hõlmas palju muid pakendeid.
Meie seitsmes kümnend keerles geograafilise laienemise alguse ümber. 1983. aastal avas ettevõte oma esimese esinduse Saksamaal ja kaks aastat hiljem avas Marco Booti juhtimisel oma müügiesinduse Georgias Roswellis. 1998. aastaks oli NNZ-l 100 töötajat, 14 rahvusvahelist filiaali ja see kahekordistas oma käibe viie aastaga ligikaudu 100 miljoni Hollandi kuldnani.
Meie 8. dekaad keerles ümberpositsioneerimise ümber. Len Boot liitus NNZ-ga ja muutis NNZ-i sõltumatuks nõustajaks, kes pakkus oma klientidele parimaid pakendilahendusi ja jättis ise tootmise vahele. Ta asutas uurimis- ja arendusosakonna, mis viis auhinnatud pakenditoodete sarjani, nagu Carry-Fresh, Liqui-Sorb ja Twin-Bag.
Meie 9. kümnend keerles uue visiooni ümber.
Juunis 2002 võeti kasutusele uus logo ja etiketiseeria:
NNZ pakendivõrgustik. NNZ-st kasvas välja tootjate, pakkijate, turustajate, ülikoolide, valitsuste ja klientide rahvusvahelise võrgustiku keskus. Alates 2004. aastast juhtis ettevõtet Len Boot, kolmas põlvkond. 11. mail 2007 avas NNZ Groningenis NNZ Beneluxi ja NNZ Grupi jaoks uue ja jätkusuutliku kontori.
ISO ja BRC sertifikaadid kroonivad ettevõtte protsesside ja toodete kvaliteeti.
Meie 10. aastakümme keerles rahvusvahelisuse ümber. NNZ on toodete transpordi-, hulgi- ja tarbijapakendite turuliider. Ettevõte jätkab oma kasvuteed tööstuslike pakendite vallas. Ettevõte jõudis 170 miljoni euro suuruse käibeni, annab tööd 250 inimesele ja omab 22 oma tütarettevõtet 18 riigis. Ettevõttel on ka rahvusvaheline ettevõtete võrgustik, kellega tehakse koostööd enam kui 50 riigis üle maailma.
Tänapäeval kasvab NNZ jätkuvalt rahvusvahelise pakendiettevõttena, mis teenindab kliente tootmis- ja tööstusturgudel oma klientide üksikisikule suunatud ja teeninduse strateegia kaudu, keskendudes jätkusuutlikkusele ja uuendustele meie tegevuse kõigis aspektides. NNZ on ennast, oma tooteid ja teenuseid ümber kujundanud alates 1922. aastast ning on alles alanud!
Alates 1922. aastast on NNZ pakendeid ümber kujundanud. Mitte ainult oma klientidele uuenduslikke lahendusi luues. Aga ka NNZ organisatsiooni pidevalt ümber kujundades. Lõime filmi nimega "100 aastat NNZ-d", milles näitame täpselt, kuidas oleme pakendeid varem ümber kujundanud ja uuendanud ning jätkame seda ka tulevikus.
Jätkusuutlikkus
Ülemaailmsed strateegilised lahendused
Teerajaja
Usaldusväärne ja eetiline
Pikaajalised partnerlussuhted
Meeskonnatöö
#Rethink innovation#Rethink innovation (Mõtle uuendused ümber)
Täielik teenuselogistika
Sõltumatu nõustamine
Uuenduste ülevaated
Kliendikesksus
Kaubamärgi portfoolio
"*" näitab nõutud väljasid
Neid küpsiseid kasutatakse veebisaidi jõudluse ja funktsionaalsuse optimeerimiseks. Need küpsised ei ole veebisaidi sirvimisel hädavajalikud. Siiski on võimalik, et teatud veebisaidi elemendid ei tööta korralikult ilma küpsisteta.
Need küpsised koguvad andmeid, mida kasutame selleks, et mõista, kuidas meie veebisaiti kasutatakse ja tajutakse. Need küpsised aitavad meil ka veebisaiti kliendi parima kasutuskogemuse saavutamiseks optimeerida.
Need küpsised võimaldavad reklaamivõrgustikel jälgida teie veebikäitumist, et saaksime kuvada asjakohaseid reklaame teie huvide ja veebikäitumise põhjal. Need küpsised takistavad ka samade reklaamide näitamist ikka ja jälle.