Toodete jaemüügipakendid
Mida tarbijad ütlevad ja mida nad tegelikult ostavad?
NNZ otsib pidevalt võimalusi, kuidas veelgi tõhusamalt reageerida klientide nõudmistele tarbijapakendi osas. NNZ viis läbi laiaulatusliku küsitluse, mille eesmärk oli vastata järgmisele:
Esitlesime Düsseldorfis Euroopa pakendifoorumil maasikapakendite tarbijate arusaamise uurimuse tulemusi. Jagame heal meelel teavet oma lähenemisviisi, uurimuse järelduste ja tulemuste kohta, andke meile oma soovist lihtsalt teada!
Uuendus NNZ-s tähendab jätkusuutliku pakendiportfoolio väljatöötamist teie jaoks, kasutades meie faktidel põhinevat #Rethink (mõtle ümber) meetodit, mis juhindub Reinvent, Redesign, Research and Recycle (Leiuta uuesti, kujunda ümber, uuri ja taaskasuta) lähenemisviisist.
"*" näitab nõutud väljasid
Neid küpsiseid kasutatakse veebisaidi jõudluse ja funktsionaalsuse optimeerimiseks. Need küpsised ei ole veebisaidi sirvimisel hädavajalikud. Siiski on võimalik, et teatud veebisaidi elemendid ei tööta korralikult ilma küpsisteta.
Need küpsised koguvad andmeid, mida kasutame selleks, et mõista, kuidas meie veebisaiti kasutatakse ja tajutakse. Need küpsised aitavad meil ka veebisaiti kliendi parima kasutuskogemuse saavutamiseks optimeerida.
Need küpsised võimaldavad reklaamivõrgustikel jälgida teie veebikäitumist, et saaksime kuvada asjakohaseid reklaame teie huvide ja veebikäitumise põhjal. Need küpsised takistavad ka samade reklaamide näitamist ikka ja jälle.