Toodete jaemüügipakendid
Tarbija reaktsioon uue disainiga õunapakendile
Rahvusvaheline pakendamisettevõte NNZ on õuntele välja töötanud ainulaadse pakendi. Pakend on disainitud lainepapist alusena, mis koosneb kahest või neljast identsest lahtrist. Igasse lahtrisse mahub üks õun ja alus tervikuna on välja töötatud nii, et õunad on optimaalselt kaitstud kahjustuste eest, millele suhtes nad on väga tundlikud. Selle pakendikontseptsiooni teiseks eeliseks on trükipind, mis sobib ideaalselt kaubamärgi ja turunduse jaoks.
Tarbijate ülevaateuuringud on näidanud, et uus alus meeldib tarbijatele väga. See kehtib nii kõnesoleva toote (õun) kui ka tootekategooria (puuvili) kohta. Nimetatud uurimus on näidanud, et disain – mugav ja atraktiivne – võib soodustada ostmist.
Toodet turustatakse ettevõttele Dole Saudi Araabias lasteõunte turusegmendi jaoks.
Räägime teile heal meelel oma lähenemisviisist, uurimuse järeldustest ja tulemustest, andke meile lihtsalt oma soovist teada!
Uuendus NNZ-s tähendab jätkusuutliku pakendiportfoolio väljatöötamist teie jaoks, kasutades meie faktidel põhinevat #Rethink meetodit, mis juhindub Reinvent, Redesign, Research and Recycle lähenemisviisist.
"*" näitab nõutud väljasid
Neid küpsiseid kasutatakse veebisaidi jõudluse ja funktsionaalsuse optimeerimiseks. Need küpsised ei ole veebisaidi sirvimisel hädavajalikud. Siiski on võimalik, et teatud veebisaidi elemendid ei tööta korralikult ilma küpsisteta.
Need küpsised koguvad andmeid, mida kasutame selleks, et mõista, kuidas meie veebisaiti kasutatakse ja tajutakse. Need küpsised aitavad meil ka veebisaiti kliendi parima kasutuskogemuse saavutamiseks optimeerida.
Need küpsised võimaldavad reklaamivõrgustikel jälgida teie veebikäitumist, et saaksime kuvada asjakohaseid reklaame teie huvide ja veebikäitumise põhjal. Need küpsised takistavad ka samade reklaamide näitamist ikka ja jälle.