GVBF T4A NNZ 034 (1)

Kvaliteedikontroll

NNZ ettevõtte poliitika

Kvaliteedi osas on NNZ eesmärgiks olla pakendilahenduste eelistatud partneriks. Tagame toodete järjepidevuse  kvaliteedi ja toiduohutuse osas. Optimaalne kvaliteet on NNZ Grupi turuedu eeltingimus. Kogu ettevõte on valmis selleks et (toota), ladustada ja turustada tööstus-, põllumajandus- ja tarbijapakendeid nii otseselt kui kaudselt toiduga kokkupuutumiseks mõeldud pakendamiseks  ning osutada kõrgeima võimaliku kvaliteediga teenust.

“Meie jaoks on kvaliteedinäitajaks see, kui tagasi tuleb klient, mitte toode.“

Selle täitmiseks täiustame pidevalt äri-, tootmis-, klienditeeninduse ja kvaliteediga seotud süsteeme ja protsesse vastavalt kõikidele ettevõtte tegevusele kehtivatele seadustele ja määrustele ning äritegevuse kõikidele juriidilistele ja eetilistele aspektidele:

Meie kvaliteedisüsteemid tugevdavad alust meie protsesside ja kvaliteedisüsteemide pidevaks täiustamiseks. Selle tõhusust vaadatakse üle ja kinnitatakse andmete- ja faktipõhiste mõõtriistade abil.

  • GFSI ja ISO9001 vastavus
  • Keskendume esmakordsele õigele ülesande täitmisele
  • Kaebuste vähendamine algpõhjuste analüüsi ning parandus- ja ennetusmeetmete abil

 

Meie organisatsioonialased teadmised, ressursid, võimalused ja tooted võimaldavad meil muuta kvaliteedist meie ja meie klientide konkurentsieelise.

  • Töötajate oskusi täiustatakse pidevalt läbi õppimise ja koolituse
  • Teavitada kõiki meie töötajaid ettevõtte nõuetest järgida hügieenitavasid ja pöörata nõuetekohast tähelepanu isiklikule hügieenile
  • Oleme One NNZ (üks NNZ), mis tähendab, et teeme koostööd kogu maailmas ning rakendame oma NNZ väärtusi ja kvaliteedistandardeid kõiges, mida teeme.
  • Tagame oma tarnijate kvaliteedi kindlustamise programmi tõhusa elluviimise kogu ettevõttes, kasutades kaasaegseid tehnilisi lahendusi.

 

Keskendume oma klientide vajaduste ja ootuste äratundmisele avatud ja ausa suhtluse kaudu, et luua pikaajaline usalduslik partnerlussuhe. Oleme pühendunud rahulolevate klientide loomisele, pakkudes kõrgeimaid kvaliteedi- ja teenusestandardeid.

  • Tarnime tooteid, mis vastavad meie klientide nõudmistele, sealhulgas kõikidele kohustuslikele ja regulatiivsetele nõuetele
  • Veendume, et meie ruumid oleks kohandatud, hooldatud ja kasutatud, et vältida saastumist, minimeerida keskkonnaseisundi halvenemist ja võimaldada tõhusat puhastamist.
  • Klientidelt tagasiside küsimine toimivuse ja rahulolu kohta
  • Teostame oma äritegevust alati eetiliselt

NNZ Grupi juhtkond on kindlalt pühendunud kvaliteedijuhtimise süsteemide korrale ja juhib ettevõtet eeskujuga, mis toob kaasa suure pühendunud meeskonna kogu maailmas. Kõik töötajad peavad pidevalt täiustama iga protsessi, mida nad kontrollivad.

MIKS NNZ PAKENDIVÕRK?
ÜMBERKUJUNDAMINE

Jätkusuutlikkus
Ülemaailmsed strateegilised lahendused
Teerajaja
Usaldusväärne ja eetiline

TÕELINE KOOSTÖÖ

Pikaajalised partnerlussuhted
Meeskonnatöö
#Rethink innovation#Rethink innovation (Mõtle uuendused ümber)
Täielik teenuselogistika

KOHANDATUD LAHENDUSED

Sõltumatu nõustamine
Uuenduste ülevaated
Kliendikesksus
Kaubamärgi portfoolio

87dad78ea8417d6a5d9de198d48de6b48ff2d002
Olge kursis viimaste arengutega. Liituge meie uudiskirjaga

"*" näitab nõutud väljasid

Kuidas me teie andmeid käsitleme? Lugege meie privaatsusavaldust. Saate nende meilide tellimuse igal ajal tühistada.