Toodete jaemüügipakendid
Kirg meie jätkusuutlikkuse teekonna vastu kandub läbi kogu organisatsiooni. Meie tooted kaitsevad sisu, hoiavad ära toidu raiskamise ja oleme selle üle uhked. Jätkusuutlik teekond on elujõuline ainult siis, kui teeme kogu tarneahelas koostööd ühiste eesmärkide nimel.
Meie üldine jätkusuutlikkuse määratlus
NNZ-s tähendab jätkusuutlikkus meie töötajate, klientide ja tarnijatega pikaajaliste suhete edendamist ja loomist. NNZ usub progressi inimeste ja keskkonna heaks. Me võtame omaks ÜRO säästva arengu eesmärgid (UN SDG) ja kaasame need oma igapäevasesse äritegevusse.
Ühised eesmärgid kogu tarneahelas
Kirg meie jätkusuutlikkuse teekonna vastu kandub läbi kogu organisatsiooni. Meie tooted kaitsevad sisu, hoiavad ära toidu raiskamise ja oleme selle üle uhked. Jätkusuutlik teekond on elujõuline ainult siis, kui teeme kogu tarneahelas koostööd ühiste eesmärkide nimel. Meie jõupingutuste eesmärk ei ole mitte ainult edendada väärtusahela läbipaistvust, vaid ka pakkuda tarnijatele ESG küpsuse varasemates etappides parimate tavade juhtimisraamistikku, millele nad saavad ehitada oma tipptaseme meie vastastikuse jätkusuutlikkuse tegevuskava jaoks.
Meie eesmärk ja püüdlus jätkusuutliku kasvu poole
Meie eesmärgiks on oma äri jätkusuutlik kasv ohutute ja uuenduslike pakendite tootmise ja tarnimise kaudu, mis ületab meie partnerite ootused. Meie eesmärk on toetada rohkem kliente jätkusuutliku pakenditoodete portfelli loomisel, keskendudes ringlusele, taaskasutatud sisule ja keskkonnamõjudele. Jätkusuutlikkus on meie äritegevuse keskmes, muu hulgas meie pakendilahenduse tugevate külgede ja toidujäätmete vähendamise hädavajaliku vahendi tõttu. Veelgi enam, oleme keskendunud sellele, et muuta jätkusuutlikkus meie käimasoleva ärimuutuse alustalaks. Oleme pühendunud keskkonnamõju vähendamisele nii palju kui võimalik ja nii kiiresti kui võimalik.
Meie strateegia
Meie valitud jätkusuutliku partneri strateegia koosneb kolmest sambast, mis kajastavad meie organisatsiooni prioriteete: klient, töötajad, tarnijad. Igas oma kolmes sambas oleme olulisuse hindamise põhjal kindlaks määranud prioriteetsed valdkonnad. Need valdkonnad on kooskõlla olulise tähtsusega teemade ja nendega seotud ÜRO kestliku arengu eesmärkidega, mis meie arvates on meie äritegevuse jaoks kõige olulisemad, ning on lisaks seotud konkreetsete peamiste tulemusnäitajate ja eesmärkidega, mille eesmärk on saavutada 2030. aastaks või enne seda.
Oleme oma klientide, tarnijate ja töötajate jaoks kindlaks määranud prioriteetsed valdkonnad oma olulisuse hinnangu põhjal. Need on kooskõlas ÜRO säästva arengu eesmärkidega ja täiendavalt seotud eesmärkidega, mida me püüame saavutada 2030. aastaks.
Jätkusuutlikkus
Ülemaailmsed strateegilised lahendused
Teerajaja
Usaldusväärne ja eetiline
Pikaajalised partnerlussuhted
Meeskonnatöö
#Rethink innovation#Rethink innovation (Mõtle uuendused ümber)
Täielik teenuselogistika
Sõltumatu nõustamine
Uuenduste ülevaated
Kliendikesksus
Kaubamärgi portfoolio
"*" näitab nõutud väljasid
Neid küpsiseid kasutatakse veebisaidi jõudluse ja funktsionaalsuse optimeerimiseks. Need küpsised ei ole veebisaidi sirvimisel hädavajalikud. Siiski on võimalik, et teatud veebisaidi elemendid ei tööta korralikult ilma küpsisteta.
Need küpsised koguvad andmeid, mida kasutame selleks, et mõista, kuidas meie veebisaiti kasutatakse ja tajutakse. Need küpsised aitavad meil ka veebisaiti kliendi parima kasutuskogemuse saavutamiseks optimeerida.
Need küpsised võimaldavad reklaamivõrgustikel jälgida teie veebikäitumist, et saaksime kuvada asjakohaseid reklaame teie huvide ja veebikäitumise põhjal. Need küpsised takistavad ka samade reklaamide näitamist ikka ja jälle.