Toodete jaemüügipakendid
Meie eesmärk on pakkuda sujuvat kliendikogemust uuenduste kaudu, et juhtida tähelepanu ringikujutusele, edendada toodete vastavust ja kliimamõjusid ning kaitsta toote kvaliteeti.
Tootedisain.
Püüame rakendada säästvaid tavasid oma tarneahela kõigis lülides, alates hankimisest tarnijate, klientide ja töötajate kaudu, kellel on tõestatud pühendumus jätkusuutlikkuse teekonnale, kus rakendame oma toodete jaoks strateegiaid, keskendudes ringlusele ringlussevõtu ja taaskasutatava tootekujunduse kaudu. sisu.
Tooteteave.
Meie eesmärk on pakkuda klientidele meie toodete ja protsesside läbipaistvust, et nad saaksid kindlalt kontrollida meie vastavust asjakohastele tooteohutuse eeskirjadele. Meie lähenemine tooteohutusele hõlmab ka seda, kuidas me seda oma klientidega suhtleme. Pakume oma klientidele nende toodete nõudmisel vastavusdeklaratsioone. Loome veebiportaali, mis muudab nende portfelli järgimise protsessi sujuvamaks ja võimaldab klientidel kiiresti koguda vajalikku tooteteavet.
Pakendivalikud mõjutavad jätkusuutlikkust. Faktipõhise materjalivaliku toetamiseks töötasime välja #Rethink mudeli toote keskkonnamõju arvutamiseks. Praegu loome veebiportaali, mis võimaldab klientidel kiiresti koguda tooteinfot oma tooteportfelli keskkonnajalajälje andmete kohta.
Tagame toodete kvaliteedi auditeerides ladusid, et tagada nende vastavus meie ettevõtte kvaliteedi- ja toiduohutusnõuetele.
Keskkonnamõju tarneahelas
Püüame rakendada säästvaid tavasid oma tarneahela kõigis lülides, alates hankimisest tarnijate, klientide ja töötajate kaudu, kellel on tõestatud pühendumus jätkusuutlikkuse teekonnale, kus rakendame oma saitidel strateegiaid 1. ja 2. ulatuse süsinikdioksiidi heitkoguste vähendamiseks.
Suhe ja kaasamine.
Parimaks valitud partneriks saamiseks peab NNZ oma klientidega dialoogi nende vajaduste, ootuste ja eelistuste üle igapäevaste kliendikontaktide ja kliendiküsitluste kaudu, mis keskenduvad klientide kaasamisele, et määrata kindlaks lojaalsuse ulatus ja propageerimine.
Oleme oma klientide, tarnijate ja töötajate jaoks kindlaks määranud prioriteetsed valdkonnad oma olulisuse hinnangu põhjal. Need on kooskõlas ÜRO säästva arengu eesmärkidega ja täiendavalt seotud eesmärkidega, mida me püüame saavutada 2030. aastaks.
Jätkusuutlikkus
Ülemaailmsed strateegilised lahendused
Teerajaja
Usaldusväärne ja eetiline
Pikaajalised partnerlussuhted
Meeskonnatöö
#Rethink innovation#Rethink innovation (Mõtle uuendused ümber)
Täielik teenuselogistika
Sõltumatu nõustamine
Uuenduste ülevaated
Kliendikesksus
Kaubamärgi portfoolio
"*" näitab nõutud väljasid
Neid küpsiseid kasutatakse veebisaidi jõudluse ja funktsionaalsuse optimeerimiseks. Need küpsised ei ole veebisaidi sirvimisel hädavajalikud. Siiski on võimalik, et teatud veebisaidi elemendid ei tööta korralikult ilma küpsisteta.
Need küpsised koguvad andmeid, mida kasutame selleks, et mõista, kuidas meie veebisaiti kasutatakse ja tajutakse. Need küpsised aitavad meil ka veebisaiti kliendi parima kasutuskogemuse saavutamiseks optimeerida.
Need küpsised võimaldavad reklaamivõrgustikel jälgida teie veebikäitumist, et saaksime kuvada asjakohaseid reklaame teie huvide ja veebikäitumise põhjal. Need küpsised takistavad ka samade reklaamide näitamist ikka ja jälle.